Hei alle sammen!🙂
Treninga uke 19 har vi laget 3 løyper og 1 stjerne. Vi trener på ledelinjer denne gangen. Det er hengende enheter på sløyfene. Ta derfor med brikke og kompass om du har.
Fremmøte på Eggemoen der lysløypa begynner noe merket fra militær-leieren.. Vi møtes kl. 18:00 og går til start. 🙂

Her ser du en av løypene:
Vi regner med å være ferdig ca. kl. 19:00. 🙂
Postene er markert med små skjermer og hengende enheter. Vi har med noen brikke og kompass til dem som ikke har.
Håper vi sees.
Det er viktig at dere gir beskjed til Marit om dere kommer slik at vi har med oss nok kart. Treningen passer for hele familien.
Vi minner samtidig at påmeldingen til Eikerløpet går ut på mandag kveld. Meld dere på eller Marit ordner påmelding for dere. Felles avreise fra Hvervenmoen kl. 09:00.
O-hilsen fra
Grete, Liv Anett og Marit