Hei alle sammen!
Ukas trening er lagt til Hensmoen med kveldsmat. Fremmøte ved Vågård grendehus kl. 18:00.
Vi har denne gangen satt ut 4 forskjellige løyper. Over ser dere en av løypene. Vi tar en tur ut før vi får servert kveldsmat fra ca. kl. 18:45. Regner med at vi er ferdig kl. 19:30.
Postene er markert med små skjermer og postenheter. Husk EKT BRIKKER og kompass dere som har. Vi har med kompass/brikke til dem som ikke har.
Håper vi sees på mandag.
Vi må vite hvor mange som kommer slik at vi har nok kveldsmat til alle. SMS til Tlf. 92291833
O-hilsen fra
Grete, Liv Anett og Marit