Trening mandag 1. juni på Hensmoen kl. 18:00 med kveldsmat

Hei alle sammen!

Ukas trening er lagt til Hensmoen med kveldsmat. Fremmøte ved Vågård grendehus kl. 18:00.

Løype 1 – 1,5 Km


Vi har denne gangen satt ut 4 forskjellige løyper. Over ser dere en av løypene. Vi tar en tur ut før vi får servert kveldsmat fra ca. kl. 18:45. Regner med at vi er ferdig kl. 19:30.

Postene er markert med små skjermer og postenheter. Husk EKT BRIKKER og kompass dere som har. Vi har med kompass/brikke til dem som ikke har.

Håper vi sees på mandag.

Vi må vite hvor mange som kommer slik at vi har nok kveldsmat til alle. SMS til Tlf. 92291833

O-hilsen fra
Grete, Liv Anett og Marit