• Jonsokløpet 21. juni på Aklangen


    Fossekallen IL inviterer til det 74. Jonsokløpet søndag 21. juni på Aklangen.

    Frammøte: Aklangen. Området ligger ca. 8 km vest for Hønefoss. Følg rv. 35 mot Ask. Ta av mot Aklangen. Automatisk bom. Husk å betale i etterkant

    Parkering: Rett ved samlingsplass

    Første start kl. 11.00 (fri start N- klasser fra 10.00)
    Start for alle ca. 10 min å gå fra samlingsplass

    Kart: Kart Hagastra/Hvitmyråsen, utgitt 2013, noe rev. 2023. Målestokk 1:7500 for alle
    løyper, ekvidistanse 5 m.

    Terrenget: Småkupert skogsterreng med noe myrdrag på sørsiden av veien. Det er en del
    stigning sørøst siden av Aklangen.

    Påmelding: Ordinær påmelding via Eventor innen mandag 15. juni.

    Etteranmelding: fram til fredag 18. juni kl. 19.00 deretter finnes det Åpen klasser. Med spørsmål ta kontakt på e-post: mahekje@online.no. Kontaktperson: Marit Borge Tønnessen – telefon 92 29 18 33. På løpsdagen er det kun påmelding i Åpen klasser.

    Tidtakingssystem: EMIT (Brikkesys)

    Premiering: Til alle – 12, 1/3 til 13-16, 1/8 i øvrige klasser. Åpen klassene over 17 år premie til vinnerne

    Småtroll: Startkontingent for småtroll kr. 30,-
    Barneparkering: Meld behov i påmeldingen!

    Salg: Vaffel, kaker, frukt, kaffe, brus m.m. Vipps nummer 803150.

    Løpsledelse:  Løpsleder:  Marit Borge Tønnessen og John Morten Landrø
    Løypelegger: Tom Bondehagen

    TD: Lars Enerhaugen

    VELKOMMEN!


  • Trening mandag 15.juni kl. 18:00 ved Vågård grendehus med grilling


    Hei alle sammen!

    Vi i trenings-utvalget vil med dette ønske alle sammen velkommen til siste trening før sommeren. Treningen er lagt til Hensmoen denne uken også. Fremmøte ved Vågård grendehus kl. 18:00.


    Vi har satt ut 6 forskjellige sløyfer på moen og en litt lengere løype i åsen. Det blir stafett på moen. Vi tar så mange sløyfer vi rekker. før vi går tilbake til Grendehuset til grilling. Regner med at vi er ferdig kl. 19:30.

    Postene er markert med små skjermer og postenheter. Husk EKT BRIKKER og kompass dere som har. Vi har med kompass/brikke til dem som ikke har.

    Håper vi sees på mandag.

    Vi må vite hvor mange som kommer slik at vi har nok mat til alle. SMS eller mail til Marit Tlf. 92291833/ mahekje@online.no.

    Husk Jonsokløpet på Aklangen på søndag. Vi oppfordrer alle til å delta i løpet. Det finnes løyper til alle. Alle barn får premier 🙂

    O-hilsen fra

    Grete og Marit


  • Trening mandag 8. juni på Hensmoen kl. 18:00.


    Hei alle sammen!

    Ukas trening er lagt til Hensmoen denne uken også. Fremmøte ved Vågård grendehus kl. 18:00.

    Sløyfe 1 – 0,6 km


    Vi har denne gangen satt ut 6 forskjellige løyper. Vi trener på følge kompass-kurs og ledelinjer. Vi tar så mange sløyfer vi rekker. Regner med at vi er ferdig kl. 19:00.

    Postene er markert med små skjermer og postenheter. Husk EKT BRIKKER og kompass dere som har. Vi har med kompass/brikke til dem som ikke har.

    Håper vi sees på mandag.

    Vi må vite hvor mange som kommer slik at vi har nok kart til alle. SMS til Tlf. 92291833

    O-hilsen fra

    Grete, Liv Anett og Marit


  • Trening mandag 1. juni på Hensmoen kl. 18:00 med kveldsmat


    Hei alle sammen!

    Ukas trening er lagt til Hensmoen med kveldsmat. Fremmøte ved Vågård grendehus kl. 18:00.

    Løype 1 – 1,5 Km


    Vi har denne gangen satt ut 4 forskjellige løyper. Over ser dere en av løypene. Vi tar en tur ut før vi får servert kveldsmat fra ca. kl. 18:45. Regner med at vi er ferdig kl. 19:30.

    Postene er markert med små skjermer og postenheter. Husk EKT BRIKKER og kompass dere som har. Vi har med kompass/brikke til dem som ikke har.

    Håper vi sees på mandag.

    Vi må vite hvor mange som kommer slik at vi har nok kveldsmat til alle. SMS til Tlf. 92291833

    O-hilsen fra
    Grete, Liv Anett og Marit



Kommende arrangement